Studii de piata pentru definirea pietelor relevante specifice cu amanuntul de comunicatii electronice
În vederea aplicarii criteriilor necesare identificarii pietelor relevante specifice cu amanuntul din sectorul comunicatiilor electronice, scopurile principale ale acestor studii de piata au fost:
1. analiza comportamentului de utilizare a serviciilor de telefonie fixa si a serviciilor de telefonie mobila si impactul pe care utilizarea serviciilor de telefonie mobila îl are asupra modului de utilizare a serviciilor de telefonie fixa (atât în rândul utilizatorilor-persoane fizice, cât si în rândul utilizatorilor-persoane juridice).
2. analiza comportamentului de utilizare a Internetului (atât în rândul utilizatorilor-persoane fizice, cât si în rândul utilizatorilor-persoane juridice).
În cadrul studiilor, utilizatorii au fost definiti astfel:
- Utilizatori de telefonie-persoane fizice - persoanele care fie au linie telefonica fixa în gospodarie, fie folosesc servicii de telefonie mobila care nu sunt platite de o firma nici macar partial.
- Utilizatori de telefonie-persoane juridice au fost reprezentate de firme care folosesc cel putin un serviciu de telefonie
- Utilizatori de Internet - persoane fizice – persoanele din mediul urban, cu vârsta intre 15 si 50 de ani, având o frecventa de utilizare a Internetului de cel putin o data pe saptamâna
- Utilizatori de Internet - persoane juridice – companii care folosesc servicii Internet.
Studiu privind utilizarea telefoniei fixe si impactul telefoniei mobile asupra telefoniei fixe - persoane fizice (cantitativ)
- Capitolul 1 - Sumar executiv
- Capitolul 2 - Obiective si metodologie
- Capitolul 3A - Utilizarea telefoniei
- Capitolul 3B - Utilizarea telefoniei
- Capitolul 4A - Piata de telefonie fixa
- Capitolul 4B - Piata de telefonie fixa
- Capitolul 5A - Piata de telefonie mobila
- Capitolul 5B - Piata de telefonie mobila
- Capitolul 6 - Substituibilitatea telefoniei fixe cu cea mobila
- Capitolul 7 - Profilul demografic
- Anexa 1- Chestionar de selectie
- Anexa 2 - Chestionar principal
- Anexa 3 - Corespondenta capitole-intrebari
Studiu privind utilizarea telefoniei fixe si impactul telefoniei mobile asupra telefoniei fixe - persoane juridice (cantitativ)
- Capitolul 1 - Sumar executiv
- Capitolul 2 - Obiective si metodologie
- Capitolul 3 - Utilizarea serviciilor telefonice
- Capitolul 4 - Piata de telefonie fixa
- Capitolul 5 - Piata de telefonie mobila
- Capitolul 6 - Evolutia cheltuielilor cu serviciile telefonice
- Capitolul 7 - Perceptia tarifelor serviciilor telefonice
- Capitolul 8 - Profilul companiilor
- Anexa 1- Chestionar de selectie
- Anexa 2 - Chestionar principal
- Anexa 3 - Corespondenta capitole-intrebari
Studiu privind utilizarea internetului -persoane fizice (cantitativ)
- Capitolul 1 - Sumar executiv
- Capitolul 2 - Obiective si metodologie
- Capitolul 3 - Piata de internet - marime si structura
- Capitolul 4 - Gradul de cunoastere a serviciilor internet
- Capitolul 5 - Obiceiuri de utilizare a Internetului
- Capitolul 6 - Utilizatori de Internet in afara gospodariei
- Capitolul 7 - Piata de conexiuni dial-up
- Capitolul 8 - Piata de conexiuni dedicate
- Capitolul 9 - Obiceiuri de switch
- Capitolul 10 - Procesul decizional
- Capitolul 11 - Profilul respondentului
- Anexa 1- Chestionar selectie
- Anexa 2 - Chestionar principal
- Anexa 3 - Corespondenta capitole-intrebari
Studiu privind utilizarea internetului -persoane juridice (cantitativ)
- Capitolul 1 - Sumar executiv
- Capitolul 2 - Obiective si metodologie
- Capitolul 3A - Structura si marimea pietei de Internet
- Capitolul 3B - Structura si marimea pietei de Internet
- Capitolul 3C - Structura si marimea pietei de Internet
- Capitolul 4 - Obiceiuri de utilizare a Internetului
- Capitolul 5A - Piata de servicii dial-up
- Capitolul 5B - Piata de servicii dial-up
- Capitolul 5C - Piata de servicii dial-up
- Capitolul 5D - Piata de servicii dial-up
- Capitolul 6A - Piata de servicii dedicate
- Capitolul 6B - Piata de servicii dedicate
- Capitolul 6C - Piata de servicii dedicate
- Capitolul 6D - Piata de servicii dedicate
- Capitolul 7 - Profilul companiei
- Anexa 1- Chestionar principal
- Anexa 2 - Chestionar de selectie
- Anexa 3 - Corespondenta capitole-intrebari