De regulă, informațiile de interes public legate de activitatea ANCOM se găsesc pe pagina noastră de internet! Află aici ce tipuri de documente poți găsi pe pagina de internet a instituției noastre.
Dacă totuși nu găsești informația care te interesează sau vrei detalii suplimentare, ne poți contacta telefonic la numărul gratuit:
Program: Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 9.00 - 13.00; Marți: 14.30 – 18.30
În afara acestui interval orar ne puteți contacta prin e-mail, fax, formular online, prin poștă sau la sediul nostru, în cadrul programului de lucru cu publicul (Luni, Miercuri, Joi: 8.30 – 16.30; Marți: 8.30 – 18.30; Vineri: 8.30-14.30).
Îți vom răspunde în cel mult 10 zile la solicitările scrise. Acest termen se poate prelungi la cel mult 30 de zile dacă ai solicitat un volum mare de informații, care necesită timp pentru a fi prelucrate. Dacă nu avem informația pe care ne-ai cerut-o sau nu e publică, îți vom comunica acest lucru în 5 zile.
Totodată, ne poți contacta direct la sediul nostru (din Strada Delea Nouă, nr. 2, sector 3, București), în cadrul programului de lucru cu publicul, care este de la 8.30 la 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi, de la 8.30 la 18.30 în fiecare marți și de la 8.30 la 14.30 în fiecare vineri.
Persoanele de contact pentru solicitarea unei informații de interes public sunt:
Mihaela Ana, Andreea Arcan-Apostol, Anca Călin, Rebeca Dascălu, Alina Dișli, Corina Fleckhammer, Melania Nandrea, Simona Petruș, Niculina Rizescu.
De regulă, ANCOM nu percepe nicio taxa pentru serviciile de căutare și identificare a informațiilor solicitate sau pentru serviciile de copiere sau expediere a acestora. Doar în situația solicitării unui volum foarte mare de informații, în format fizic, este posibil să-ți solicităm costurile aferente serviciilor de copiere a documentelor solicitate.