ANCOM

ANCOM a primit certificare ISO 9001:2015

ANCOM a primit certificatul de conformitate a sistemului său de management al calităţii cu cerinţele standardului internaţional ISO 9001:2015.

Acest lucru sporeşte încrederea că  ANCOM îşi cunoaşte misiunea, este preocupată şi acţionează pentru îmbunătăţirea continuă a rezultatelor şi creşterea gradului de satisfacere a cerinţelor tuturor părţilor interesate de activitatea acesteia.

Politica în domeniul calitatii

20.10.2020
 
ANCOM si-a asumat misiunea de a proteja interesele utilizatorilor serviciilor de comunicații din România, prin promovarea concurenței și inovației, administrarea pro-competitiva a resurselor limitate ale statului, încurajarea investițiilor eficiente în rețele și infrastructuri de comunicații si promovarea conectivitații ultra-rapide. 
 
Prin ceea ce facem, urmarim ca toti locuitorii României sa se bucure de servicii de comunicatii de calitate, sigure și la preturi corecte, iar operatorii sa se dezvolte prin inovatie, în timp ce oamenii Autoritatii sunt priviti cu încredere si respect pentru ca sunt profesionisti, responsabili si integri.
 
Pentru aceasta, fiecare angajat, indiferent de poziția ierarhica pe care se situeaza, trebuie sa cunoasca și sa contribuie la  realizarea obiectivelor specifice, sa conștientizeze importanța riscurilor/oportunitaților referitoare la propria activitate și sa se preocupe constant de creșterea calitații muncii sale, astfel încât performanța globala a instituției sa se îmbunatațeasca continuu.
 
Politica referitoare la calitate si metodele de management aferente sunt armonizate constant cu strategia  de dezvoltare a ANCOM catre statutul de organizatie excelenta.
 
Voi urmari personal menținerea și dezvoltarea sistemului de management al calitații  în conformitate cu cerințele standardului SR EN ISO 9001:2015 și voi asigura disponibilitatea resurselor necesare îmbunatațirii continue a eficacitații acestuia.