Industrie

S.C. Orange România  S.A. - S.C. Romtelecom S.A.

Reclamant
S.C.
Orange România S.A.

Pârât
S.C. Romtelecom S.A.

Data înaintarii sesizarii 
26 august 2005

Descriere

La data de 26 august 2005 reclamanta S.C. Orange Romania S.A. a inaintat Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii o sesizare impotriva paratei S.C. Romtelecom S.A., solicitand prin aceasta ca pârâta sa fie obligata sa stabileasca tarifele pentru serviciul de interconectare în vederea terminarii apelurilor catre serviciile de urgenta în functie de durata, sa aplice pentru serviciul de interconectare în vederea terminarii apelurilor catre numarul unic pentru apeluri de urgenta "112" tarifele prevazute în Acordul de interconectare nr.4154/18.01.2005 încheiat între parti, sa aplice pentru serviciul de interconectare în vederea terminarii apelurilor catre numarul 959 un tarif corespunzator serviciilor furnizate la acest numar, precum si anularea facturilor emise de pârâta pentru serviciile de interconectare în vederea terminarii apelurilor catre serviciile de urgenta si catre numarul 959 în perioada ianuarie-august 2005 si emiterea unor facturi corespunzatoare. Sesizarea a fost înregistrata la ANRC cu nr.22709/26.08.2005.

Pentru solutionarea sesizarii sale, reclamanta a ales procedura contencioasa.

 

De asemenea, ca masura cu caracter provizoriu, S.C. Orange Romania S.A.  a solicitat obligarea paratei la suspendarea facturarii serviciilor de interconectare in vederea terminarii apelurilor catre serviciile de urgenta, catre serviciile de informatii auxiliare furnizate la numerele de trei cifre si catre numarul 959, precum si suspendarea obligatiei de plata a facturilor emise deja de parata pentru aceste servicii. Cererea reclamantei privind dispunerea de masuri cu caracter provizoriu a fost solutionata prin Decizia presedintelui ANRC nr.1327/2005.

Solutia ANRC


Decizia presedintelui ANRC nr.1327/2005.

Decizia presedintelui ANRC nr. 58/2006