Printeaza Pagina

Telefonie - Interconectare

Un abonat al unui furnizor de telefonie poate vorbi cu un abonat al altui furnizor doar daca cei doi furnizori au încheiat un acord de interconectare.
 
În general, orice furnizor autorizat în conditiile legii are dreptul de a negocia un acord de interconectare cu oricare alt furnizor, în cazul în care considera necesar acest lucru din perspectiva planului sau de afaceri.
 
Pe de alta parte, un furnizor nu este obligat sa initieze negocierea unui acord de interconectare cu un alt furnizor, dar are obligatia sa raspunda solicitarii de negociere a unui astfel de acord venite din partea oricarui alt furnizor.
 
În situatia în care nu se ajunge la o întelegere în urma negocierilor, partea interesata (furnizorul care solicita initierea negocierii) se poate adresa ANCOM.
 
Înainte de a încheia un contract, cere-i furnizorului pentru care ai optat informatii cu privire la  furnizorii cu care a încheiat acorduri de interconectare.
 
În cazul în care ai încheiat deja un contract si nu poti apela anumite numere de telefon verifica pe site-ul www.portabilitate.ro reteaua în care se afla acele numere si întreaba-ti furnizorul daca are un contract cu furnizorul în a carui retea se afla numerele respective.
 
În ceea ce privește numerele gratuite pentru apelat (TELVERDE), în cele mai multe cazuri, numarul este alocat de catre un furnizor unui tert (o institutie, o unitate bancara etc.) care doreste sa faciliteze accesul clientilor la serviciile sale prin oferirea posibilitatii apelarii gratuite a unui numar de contact. În acest caz, costul apelurilor efectuate catre un astfel de numar este suportat de compania care pune serviciul la dispozitia publicului, iar aceasta poate alege ca numarul sa fie apelabil dintr-o singura rețea sau din toate rețelele

Vezi mai multe informatii despre interconectare aici.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  
 
 
 
 
 
  
 
 
   
 
Formulare