Cookies management by TermsFeed Cookie Consent
Telefonie - Interconectare

Telefonie - Interconectare

Un abonat al unui furnizor de telefonie poate vorbi cu un abonat al altui furnizor doar daca cei doi furnizori au īncheiat un acord de interconectare.
 
Īn general, orice furnizor autorizat īn conditiile legii are dreptul de a negocia un acord de interconectare cu oricare alt furnizor, īn cazul īn care considera necesar acest lucru din perspectiva planului sau de afaceri.
 
Pe de alta parte, un furnizor nu este obligat sa initieze negocierea unui acord de interconectare cu un alt furnizor, dar are obligatia sa raspunda solicitarii de negociere a unui astfel de acord venite din partea oricarui alt furnizor.
 
Īn situatia īn care nu se ajunge la o īntelegere īn urma negocierilor, partea interesata (furnizorul care solicita initierea negocierii) se poate adresa ANCOM.
 
Īnainte de a īncheia un contract, cere-i furnizorului pentru care ai optat informatii cu privire la  furnizorii cu care a īncheiat acorduri de interconectare.
 
Īn cazul īn care ai īncheiat deja un contract si nu poti apela anumite numere de telefon verifica pe site-ul www.portabilitate.ro reteaua īn care se afla acele numere si īntreaba-ti furnizorul daca are un contract cu furnizorul īn a carui retea se afla numerele respective.
 
Īn ceea ce privește numerele gratuite pentru apelat (TELVERDE), īn cele mai multe cazuri, numarul este alocat de catre un furnizor unui tert (o institutie, o unitate bancara etc.) care doreste sa faciliteze accesul clientilor la serviciile sale prin oferirea posibilitatii apelarii gratuite a unui numar de contact. Īn acest caz, costul apelurilor efectuate catre un astfel de numar este suportat de compania care pune serviciul la dispozitia publicului, iar aceasta poate alege ca numarul sa fie apelabil dintr-o singura rețea sau din toate rețelele

Vezi mai multe informatii despre interconectare aici.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
  
 
 
   
 
Formulare