Printeaza Pagina

Ce informatii trebuie sa gasesti la punctele de vânzare

Personalul de vânzări este obligat să îţi furnizeze, înainte de încheierea contractului, cel puţin următoarele informaţii:
 
-        planul tarifar ales, inclusiv contravaloarea acestuia pe întreaga perioadă contractuală iniţială, precizând serviciile incluse – abonament lunar (numărul de minute/creditul inclus, dacă este cazul), extra-opţiuni, conectare/instalare, echipament terminal achiziţionat etc. după caz, cu toate taxele incluse;
 
-         tarifele aplicabile pentru acces şi pentru apelurile naţionale, tarifele pentru apelurile efectuate în orele de vârf/în afara orelor de vârf (cu indicarea intervalelor orare corespunzătoare) şi condiţiile de utilizare a minutelor incluse sau a creditului inclus, după caz;
 
-         durata minimă a contractului, dacă este cazul, precum şi condiţiile de încetare a contractului înainte de termen şi penalităţile aplicabile, dacă este cazul.
 
 
Totodată, în momentul în care vei intra în magazinele furnizorilor de servicii de telefonie sau ale distribuitorilor care oferă servicii de telefonie pe bază de abonament, trebuie să găseşti un afiş care să cuprindă drepturile tale ca utilizator de servicii de telefonie.
 
 
Poţi solicita şi vei primi, în mod gratuit, toate aceste informaţii în formă tipărită sau în formă electronică!