Free cookie consent management tool by TermsFeed Actualizare preferințe cookie-uri
Calitatea serviciului de televiziune

Calitatea serviciului de televiziune

OUG nr.111/2011 impune operatorilor sa includa în contractele încheiate cu utilizatorii termenul de remediere a unui deranjament, termenul necesar pentru furnizarea serviciului (termenul scurs de la data încheierii contractului pâna la data la care serviciul este functional) si termenul de solutionare a unei reclamatii, fara însa a stabili valorile minime si maxime ale acestora.

Astfel, valorile indicatorilor mentionati mai sus sunt stabilite de fiecare furnizor în parte, în conformitate cu politica sa comerciala. Vezi ce prevede contractul tau!

 
De asemenea, contractul trebuie sa contina informatii privind despagubirile pe care trebuie sa le primesti daca deranjamentul nu este remediat în termenul mentionat, daca nu îti este respectat termenul de conectare a servicului sau daca nu ti se solutioneaza la timp reclamatia transmisa catre furnizor. Contractul mai trebuie sa prevada si modul de calcul al despagubirilor acordate (de exemplu, reducere din valoarea abonamentului) si ce trebuie sa faci pentru a obtine despagubirile indicate.
 
Ce, cum si unde reclami
 
Daca nu esti multumit de calitatea serviciilor oferite, verifica mai întâi în contract conditiile în care poti primi despagubiri si care este procedura de acordare a acestora si apoi adreseaza-te furnizorului.
 
Nota! Pentru fiecare reclamatie pe care o faci, furnizorul trebuie sa-ti comunice un numar de înregistrare.
 
Daca furnizorul nu si-a respectat obligatiile contractuale sau termenul de solutionare a reclamatiei a fost depasit sau nu ai primit niciun raspuns de la furnizor, te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor. În aceasta situatie, ANCOM poate oferi consiliere si mediere, neputând însa sanctiona furnizorul.
 

Daca ai încheiat un contract în care nu sunt precizate valorile indicatorilor de calitate stabiliti prin OUG nr.111/2011, ANCOM poate lua masuri. Vezi cum ne poti transmite o sesizare. Consulta sectiunea Sesizeaza ANCOM!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  
 
 
 
 
 
  
 
 
   
 
Formulare
 
 
 
  
 

Â