Instalarea si activarea serviciului de televiziune
Termenul de instalare a serviciului de televiziune trebuie sa fie specificat în contractul pe care l-ai încheiat. De obicei, în contract este precizat un termen maxim în care furnizorul îti va instala/activa serviciul. Acesta îti poate instala/activa serviciile mai repede, însa te sfatuim sa iei în calcul termenul prevazut în contract întrucât doar în cazul depasirii acestuia poti depune o reclamatie sau poti solicita despagubiri.
Â
În cazul în care furnizorul nu respecta termenele din contract, transmite-i o reclamatie prin mijloacele indicate în Procedura de solutionare a reclamatiilor, document pe care l-ai primit la încheierea contractului si care poate fi consultat si pe site-ul furnizorului respectiv.
Â
Ce, cum si unde reclami
Â
Daca furnizorul nu îsi respecta obligatia contractuala referitoare la termenul de furnizare a serviciului te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor. În aceasta situatie, ANCOM poate oferi consiliere si mediere, neputând însa sanctiona furnizorul.
Â
ANCOM poate lua masuri daca termenul necesar pentru furnizarea serviciului nu se gaseste în contractul tau. Consulta sectiunea Sesizeaza ANCOM.
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â