Instalarea şi activarea serviciului de internet

Instalarea si activarea serviciului de internet

Termenul necesar pentru furnizarea serviciului este o informatie ce trebuie sa se regaseasca în contractul pe care îl închei cu furnizorul. De obicei, în contract este precizat un termen maxim în care furnizorul îti va instala/activa serviciul. Acesta îti poate instala/activa serviciile mai repede, însa te sfatuim sa iei în calcul termenul prevazut în contract întrucât doar în cazul depasirii acestuia poti depune o reclamatie sau poti solicita despagubiri.
 
Din 25 aprilie 2012, înainte de a încheia un contract cu un furnizor, poti accesa site-ul acestuia si poti verifica în ce masura respecta furnizorul, în general, termenul pentru furnizarea serviciului. Detalii AICI.
           
Daca vrei sa-i reclami furnizorului depasirea termenului de instalare/activare a serviciului mentionat în contract, te sfatuim sa consulti Procedura de solutionare a reclamatiilor si Procedura de masurare a parametrilor de calitate, documente ce trebuie sa se regaseasca pe site-ul furnizorului.
 
Nota! Pentru fiecare reclamatie pe care o faci, chiar si cu acelasi subiect, furnizorul trebuie sa-ti comunice un numar de înregistrare.
 
Ce, cum si unde reclami
 
Daca furnizorul nu îsi respecta obligatia contractuala referitoare termenul de furnizare a serviciului te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor. În aceasta situatie, ANCOM poate oferi consiliere si mediere, neputând însa sanctiona furnizorul.
ANCOM poate lua masuri daca termenul necesar pentru furnizarea serviciului nu se gaseste în contractul tau. Consulta sectiunea Sesizeaza ANCOM.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
  
 
 
   
 
Formulare
 
 
 
  
 

Â