Free cookie consent management tool by TermsFeed Actualizare preferințe cookie-uri
Serviciul de relaţii cu clienţii

Serviciul de relatii cu clientii

Contractul pe care îl închei cu un furnizor trebuie sa contina informatii privind serviciile de asistenta tehnica si de relatii cu clientii pe care ti le ofera acesta si cum le poti contacta. Conditiile concrete în care sunt oferite aceste servicii sunt stabilite de fiecare operator în parte, în functie de modul în care acesta întelege sa îsi gestioneze relatia directa cu abonatii.
 
Furnizorii de servicii de telefonie sunt obligati sa asigure accesul la serviciul de relatii cu clientii (prin intermediul unui numar de telefon) timp de 56 ore pe saptamâna dar nu neaparat gratuit.
 
De cele mai multe ori, aceste servicii sunt oferite gratuit, însa ia în calcul posibilitatea ca apelurile catre serviciul de relatii cu clientii sa devina taxabile dupa un anumit numar de apelari sau ca unele servicii de asistenta tehnica telefonica sunt oferite contra cost.
 
Când suni la un serviciu de relatii cu clientii si linia este ocupata, poti sa astepti pâna se elibereaza un operator sau poti opta pentru alte cai de contact puse la dispozitie de furnizor (apel la un numar taxabil, e-mail, fax, formular online, puncte de lucru, posta).
 
Verifica în contractul tau care sunt modalitatile prin care poti contacta serviciul de relatii cu clientii (numere de telefon, adresa de e-mail, formular de contact pe site etc.), precum si programul de lucru pentru acest serviciu.
 
Ce, cum si unde reclami
 
Consulta si Procedura de solutionare a reclamatiilor, document ce trebuie sa se regaseasca pe site-ul furnizorului si care contine datele de contact ale serviciului de relatii cu clientii, programul de lucru, adresele punctelor de lucru etc.
 
ANCOM nu poate interveni daca esti nemultumit de calitatea serviciului de relatii cu clientii (timp de asteptare, atitudinea operatorilor etc.), dar te sfatuim sa transmiti impresiile si sugestiile tale direct furnizorului pentru a-l determina sa ia masuri pentru îmbunatatirea serviciului.
 

În cazul în care furnizorul nu ti-a raspuns la reclamatie în termenul specificat în contract, te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  
 
 
 
 
 
  
 
 
   
 
Formulare
 
 
 
  
 

Â