Printeaza Pagina

Serviciul de relatii cu clientii (internet)

Contractul pe care îl închei cu un furnizor trebuie sa contina informatii privind serviciile de asistenta tehnica si de relatii cu clientii pe care ti le ofera si cum le poti contacta.
 
Conditiile concrete în care este oferit acest serviciu sunt stabilite de fiecare operator în parte, în functie de modul în care acesta întelege sa îsi gestioneze relatia directa cu abonatii.
 
De cele mai multe ori, aceste servicii sunt oferite gratuit, însa ia în calcul posibilitatea ca apelurile catre serviciul de relatii cu clientii sa devina taxabile dupa un anumit numar de apelari sau ca unele servicii de asistenta tehnica telefonica sunt oferite contra cost.
 
Când suni la un serviciu de relatii cu clientii si linia este ocupata, poti sa astepti pâna se elibereaza un operator sau poti opta pentru alte modalitati de contact puse la dispozitie de furnizor (apel la un numar taxabil, e-mail, fax, formular on-line, puncte de lucru, posta).
 
Ce, cum si unde reclami
 
Consulta si Procedura de solutionare a reclamatiilor, document ce trebuie sa se regaseasca pe site-ul furnizorului si care contine datele de contact ale serviciului de relatii cu clientii, programul de lucru, adresele punctelor de lucru etc.
 

ANCOM nu poate interveni daca esti nemultumit de calitatea serviciului de relatii cu clientii (timp de asteptare, atitudinea operatorilor etc.), dar te sfatuim sa transmiti impresiile si sugestiile tale direct furnizorului pentru a-l determina sa ia masuri pentru îmbunatatirea serviciului.

 

În cazul în care furnizorul nu ti-a raspuns la reclamatie în termenul specificat în contract, te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  
 
 
 
 
 
  
 
 
   
 
Formulare