Printeaza Pagina

Serviciul de relatii cu clientii (CATV)

Contractul pe care îl închei cu un furnizor trebuie sa contina informatii privind serviciile de asistenta tehnica si de relatii cu clientii pe care ti le ofera acesta si cum le poti contacta. Conditiile concrete în care sunt oferite aceste servicii sunt stabilite de fiecare operator în parte, în functie de modul în care acesta întelege sa îsi gestioneze relatia directa cu abonatii.
 
Când suni la un serviciu de relatii cu clientii si linia este ocupata, poti sa astepti pâna se elibereaza un operator sau poti opta pentru alte căi de contact puse la dispozitie de furnizor (apel la un numar taxabil, e-mail, fax, formular online, chat pe site-ul furnizorului, puncte de lucru, posta).
 
Verifica în contractul tau care sunt modalitatile prin care poti contacta serviciul de relatii cu clientii (numere de telefon, adresa de e-mail, formular de contact pe site etc.), precum si programul de lucru pentru acest serviciu.
 
Ce, cum si unde reclami
 
Consulta si Procedura de solutionare a reclamatiilor, document ce trebuie sa se regaseasca pe site-ul furnizorului si care contine datele de contact ale serviciului de relatii cu clientii, programul de lucru, adresele punctelor de lucru etc.
 
ANCOM nu poate interveni daca esti nemultumit de calitatea serviciului de relatii cu clientii (timp de asteptare, atitudinea operatorilor etc.), dar te sfatuim sa transmiti impresiile si sugestiile tale direct furnizorului pentru a-l determina sa ia masuri pentru îmbunatatirea serviciului.
 
În cazul în care furnizorul nu ti-a raspuns la reclamatie în termenul specificat în contract, te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.
 
 

  
 
 
 
 
 
  
 
 
   
 
Formulare