Printeaza Pagina

Deblocarea terminalelor la internet

Daca terminalul (telefon, modem, tableta) achizitionat împreuna cu serviciul de internet mobil este codat în retea, trebuie sa ai aceasta informatie în contract. Totodata, trebuie sa gasesti în contract si informatii cu privire la posibilitatea si conditiile de deblocare a terminalului.
 
În principiu, operatorii de telefonie mobila au fost de acord sa deblocheze terminalele codate în reteaua proprie, urmând regulile stabilite printr-un cod de conduita. Poti consulta si tu Codul de conduita.
 
Ce, cum si unde reclami
 
Daca terminalul cumparat odata cu serviciul de internet este blocat în retea si nu ai în contract nicio informatie despre acest lucru, ANCOM poate lua masuri. Vezi cum ne poti transmite o sesizare. Consulta sectiunea Sesizeaza ANCOM!
 
Daca furnizorul nu a respectat conditiile de deblocare mentionate în contract te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor. În aceasta situatie, ANCOM poate oferi consiliere si mediere, neputând însa sanctiona furnizorul.
 

Desi operatorii de retele mobile si-au asumat Codul de conduita, documentul nu are valoare de lege. Prin urmare, ANCOM nu poate sanctiona un furnizor pentru nerespectarea acestuia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  
 
 
 
 
 
  
 
 
   
 
Formulare